vineri, 30 decembrie 2011

Vindeca supararea!


De ce sunt oamenii suparati?
Unii oameni sunt continuu suparati, spun ca nu au niciun motiv de fericire si daca-l gasesc, e scurt si nu reusesc sa-l traiasca intens, sa-i simta rostul, efectul, sa planuiasca sa-l prelungeasca, apoi se adancesc iar in supararea lor. Nu stiu daca e indicat sa fac aici iar teoria gandurilor, planurilor, mintii omului care cladeste tot si poate cladi orice, asa cum cladeste nefericire, poate cladi si fericire, iar daca dupa un moment de nefericire, nu vine natural unul de fericire, e de umblat adanc, cercetat, vindecat.

Azi ma uitam in metrou la chipurile oamenilor si incercam sa citesc limbajul trupului, dar totul era atat de evident, oamenii nu mai sunt greu de deslusit, nu se mai ascund oameni tristi in spatele unor chipuri armonioase, oamenii isi arata toate supararile, e ca un strigat de ajutor universal.

I-as fi intrebat pe toti la fel: “Ce ati patit oameni buni?” Daca ramaneti in starea asta continuu si nu cautati sau nu vedeti portita, o sa deveniti exact ceea ce sunteti. Nu aveti cum sa deveniti maine ceva ce nu sunteti azi, ce nu ganditi azi, ce nu planuiti azi!  Ceea ce simti in tine, in locul ala in care simti tristetea ce te macina, tot acolo e si fericirea, nu o cauta departe, in afara ta! Esti doar ceea ce ai planuit doar tu pentru tine, tot tu poti sa planuiesti sa fii altceva, ai ales sa fii ceea ce nu iti doresti, atunci alege sa fii ceea ce iti doresti!

Am zis intr-o zi rastindu-ma la mine: ”Eee, acum o sa mi se intample, doar daca nu o sa mi se intample asta…!” Am stat si-am deslusit filozofia din spatele vorbelor scoase spontan la suparare si nu tarziu “m-am dres”. Apoi radeam de mine ca nu vedeam raspunsul doar pentru ca nu reuseam, sau nu imi permiteam sa reusesc sa ies din starea respectiva si vedeam doar ce aveam acolo in momentul ala in tristetea mea.

Le spun si oamenilor, dar nu e suficient, ei cred ca e doar din politele. Daca eu iti spun din suflet “Totul va fi bine!”, spune si tu dupa mine pentru tine si sufletul tau poate fi atins de ceea ce spui tu pentru tine din suflet. Eu chiar cred ca totul va fi bine daca ne dorim impreuna…Poti intari credinta, crezi si tu cu mine si cu toti cei ca noi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu