joi, 29 decembrie 2011

Supararea...


Izbucniri…De unde vine supararea? Ma intreaba cineva. De unde vine furia? De ce vine, daca simtim ca ne-am reglat conturile asa “eu cu mine”? Eee…mai avem multe, dar ne place noua s-o zicem, sa nu uitam ca suntem doar acei oameni pe-o carare pe aici, mai avem multe pietre de care sa ne impiedicam, sau pe care sa le ocolim si apoi sa ne tot intoarcem.

Eu nu am simtit niciodata nevoia sa imi scot furia prin ceva fapte, am tinu-o, am reglat-o eu cu mine, in mine. O fi bine, o fi rau, inca nu am semne ca ar fi rau, dar nici semne ca ar fi bine si cand reapare o domolesc in acelasi stil, doar eu cu mine si furiile mele pe care le simt in interior si simt cum se sting parca singure ele pe ele tot in interior. Poate ca asta e raspunsul pe care-l cautam toti. Supararea vine tot din mine, desi dau vina pe altii, este prima arma cu care tind sa atac, dar de fapt este un atac ca un soi de aparare e mea de mine. “Tu m-ai suparat!”  “Din cauza ta sunt in starea asta!” “Doar tu puteai sa-mi provoci asa ceva!”  De cate ori nu ne-am auzit aruncand vorbele astea ascutite asupra celorlalti, sau doar spunandu-ni-le in sinea noastra?
Daca atac tot cu suparare, raman in starile mele, le simt intens pana se sting, dar daca imi arat supararea, apar intrebari, atrag suparari, caci oamenii la suferinte tind sa-si impartaseasca experientele asemanatoare din care s-au nascut suferinte si asa atrag povesti si lacrimi si alte povesti si alte lacrimi si supararea nu se mai termina. Imi atrag singura toate starile din care doar eu stiu cum sa ies, daca ies in mine sunt salvata, daca ies tot in afara, ma condamn la suferinta. Daca stau sa le simt ca fiind parte din mine, vor trece de la sine.

Vindecarea e in tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu