joi, 29 decembrie 2011

Fericirea...


Suntem fericiti? Ce este fericirea? Cine stie sa raspunda? Este o stare de bine a sufletului? Este o stare de bine a spiritului? Este o stare de bine a mentalului? Este o stare de bine a fizicului? Daca este doar o stare de bine care trece dupa atingerea acesteia, inseamna ca fericirea este doar o farama intr-un moment.

Cum stiu ca sunt fericit fizic? Daca am un corp sanatos si nu simt durere sunt fericit fizic. Sufletul? Cum il simt? Daca ma simt bine eu cu mine si cand sunt bine dar si cand nu sunt bine, am atins fericirea sufletului. Ce sa-i dau spiritului ca sa-l fac fericit? Libertate! Sa fiu cu cineva, sa simt ca fac totul pentru acel cineva, sa simt ca imi daruiesc viata total, dar in acelasi timp sa ma simt liber.

Gandul este cel cu mari probleme. Cum fericesc aceasta parte in continua transformare, in continua cautare, continuu in cercetarea mea si a celorlalti? Cum stiu ce vrea si ce sa-i ofer si mai ales ce sa nu-i ofer, ce sa nu inmagazinez? Ii dau numai ganduri bune? De unde stiu care’s gandurile bune? Poate ca ceea ce consider eu ca e bun pentru mine, face rau altuia si atunci acel gand al meu dus catre altcineva se va intoarce cu o alta frecventa la mine. Cum sa simt fericirea cu gandul cand simt gandurile tuturor? Cum sa nu ma gandesc la rau, cand e rau in jurul meu? Cum sa zic ca nu exista rautate, cand mi se demonstreaza doar rautate? Cum sa am doar gandurile mele, cand vin catre mine toate gandurile tale? Cum sa imi fac curatenie in ganduri, cand le-am cladit pentru a fi fericita? Exista oare fericirea mentala? Sau exista doar satisfactia de moment?

Cum sa fim fericiti? Afland ce ne face nefericiti! Ne gandim doar pentru o clipa ca ceea ce ne face nefericiti nu exista in realitate- gandul, fapta, boala, durerea, sclavia, ura, rautatea, furia, dezgustul, tristetea si daca pentru o clipa nu mai exista, am atins fericirea desavarsita. Creata in minte cu un simplu gand, fericirea se va transmite in tot corpul fizic, ceea ce va bucura sufletul si-l va umple de iubire si va descatusa spiritul ce va zbura oriunde vrea, desi e doar o iluzie. Totul poate fi doar o iluzie doar cu un gand si totul poate fi doar fericire doar cu un gand!

Am aflat ce este fericirea? Este doar un gand ce vine dintr-un alt gand. Of, e prea simplu, asa dintr-un joc de cuvinte…

 Cine nu si-a pus aceste intrebari? Dar cine si-a raspuns cu adevarat?

Propun un test pentru suflet si poate reusiti sa va raspundeti la o parte din aceste intrebari si la multe altele.
Srieti pe-o hartie cateva intrebari ce se adreseaza doar sufletului:
- Spune-mi, te rog, ce ai simtit cand eu am facut…?
- Spune-mi, te rog, ce ai dori sa fac pentru tine…?
- Spune-mi, te rog, ce nevoi ai…?
- Spune-mi, te rog, ce te doare…?

Adresati intrebarile in mod personal, legandu-le de anumite intamplari, actiuni care va macina sufleteste, folositi diminutive, daca simtiti nevoia. Adresati aceste intrebari in liniste deplina, privindu-va adanc in ochi intr-o oglinda, iar daca ticaitul unui ceas, susurul unei ape, fosnetul delicat al unei lumanari aprinse va sunt la indemana, toate acestea vor amplifica starea de moment si o sa aveti trairi care va vor raspunde la intrebari. Daca nu functioneaza de la prima incercare, nu ezitati sa repetati cand veti fi pregatiti.

Intotdeauna comentariile pot fi utile pentru cei ce au nevoie de trairi sufletesti mult asteptate, deci impartasirea experientei cu prietenii, familia, chiar si cu cei considerati necunoscuti, poate fi miraculoasa.

Iar daca dupa aceasta experienta va treziti cu alte intrebari pentru suflet, daca va raspundeti la intrebari tot cu intrebari, asta e un semn de intrebare interesant…

 Aveti grija de suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu