marți, 1 iulie 2014

Vorbe...Tacere...Masti...Ziduri...

Unii dintre noi vorbesc...e un defect, sau e o calitate? Eu zic ca e un dar.
Altii tac...e un pacat? Eu zic ca e tot un dar.
Altii isi pun masti. Toti ne punem masti. Eu zic ca si asta e un dar.
Peste toate astea se cladesc ziduri. Zid poate avea si cel ce vorbeste mult si cel ce tace si cel cu masca. Zid poate fi si peste zid.
Daca vin din noi vin de la Dumnezeu si cine suntem noi sa judecam ce vine de la El?
Sunt forme de exprimare in cunoasterea de sine.

Nu pot sa tac, daca nu am vorbit inainte, tacerea intrerupe ceva...
Nu pot sa vorbesc daca inainte nu eram in tacere. Vorbitul vine dupa tacere...
Nu pot sa am o masca decat daca eram curat inainte si nu pot sa scot o masca, daca ea nu ar exista si nu as mai putea descoperi, nu m-as mai putea descoperi.
Nu pot sa cladesc un zid daca nu am din ce si nu pot sa il distrug daca nu am cu ce...
Toate au un rost si toate vin dupa un plan. Eu am dreptul sa imi judec planul meu. Daca sunt murdare sau curate, nu judeca altcineva pentru noi. Eu le DESCOPAR, ACCEPT, MULTUMESC, IERT, MULTUMESC! Nimeni de langa mine nu e in stare s-o faca pentru mine.

M-am enervat in tacerea mea pe un prieten care tot incearca sa ma faca sa vorbesc si sa rabufnesc. Si mi-am amintit de un client psiholog care imi spune ca nu pricepe cum de poate sa vorbeasca, ca el nu vorbeste niciodata. Si-am zis – VORBESTI PENTRU CA EU TAC SI IN TACERE OFER SPATIU ORICUI SA UMPLE CU VORBE...
Eu nu fac nimic si in acest nimic e atat de mult loc, e infinit ca nu e locul meu si nu e  in mine de fapt. Multumesc Andrei! J
Uneori nu e nevoie de cuvinte ca sa exprimi ceea ce simti. Uneori tacerea este mai pretioasa decat orice insiruire de cuvinte. Uneori in tacere este doar tacere, nu este nimic altceva. Uneori ca sa simti ceva si ca sa te simti tu pe tine, ai nevoie sa taci si sa te asculti in interior unde nu e loc de cuvinte. Inima nu are un vocabular cu definitii din DEX.

Multumesc Marius, ca ma ajuti sa rabufnesc din tacerea mea si apoi imi revin si tac din nou! J Oricum ar fi, una fara alta nu se poate.

Gata, am tacut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu