vineri, 22 iunie 2012

Sufletul e un copil...

Sufletul e un copil ce cauta ceva atat de simplu si de natural…
Sufletul cere ceea ce este prin simpla lui existenta si i se si cuvine. Cand un copil plange si nu-l linisteste nimic, mama il ia in brate si doar simtind caldura el isi revine.  Sufletului ii dai ceea ce este, nu primeste altceva, nu accepta si nu intelege alt limbaj. Un suflet ranit si inchis se simte obosit si imbatranit si cand este atins delicat nu stie ce se intampla.
Conversatie cu un copil, leac pentru suflete…
- Ce inseamna suflet?
- Suflet esti tu! De ce ma intrebi?
- Bunica imi zicea mereu ca sunt un sufletel. Acum nu imi mai zice nimeni…Si cand ma gandesc la ea si nu o mai gasesc, vreau sa aud cum ma striga.
- Bunica vorbea cu sufletul ei pentru sufletul tau.
- Cum adica? Cum vorbeste un suflet?
- Ai plans cand bunica a plecat de langa tine?
- Am plans ca m-a lasat singur aici.
- Cand plangi vorbeste sufletul, cand razi vorbeste sufletul. Sufletul nu stie limba pe care o vorbesti, el cunoaste alta limba, una speciala a simturilor. Tot ce simti tu e suflet.
- Cand simt ca m-a lasat bunica, ce vorbeste sufletul?
- Iti vorbeste tie. Bunica este in sufletul tau, ea ti-a atins si mangaiat sufletul si o sa vorbeasca sufletele voastre vesnic.
- Eu cum pot sa vorbesc cu alte suflete, ca nu stiu?
- Vorbesti cu cineva ce vorbesti acum cu mine?
- Nu, doar cu tine acum si altadata.
- Asta inseamna ca vorbesti cu un suflet. Plangi si ma intrebi despre suflet. Asa vorbeste sufletul tau acum. Vorbesc sufletele noastre intre ele, tu esti in sufletul meu si eu sunt in sufletul tau. Sufletul tau a simtit ca poate sa planga in sufletul meu ca sa scoata de acolo ce are nevoie.
- Si nu o sa mai plang dupa ce termina ele de vorbit?
- Eu ii dau sufletului tau hrana sit u ii dai sufletului meu hrana. Sunt ca niste copilasi care plang dupa ceva.
- Ce hrana, eu nu iti dau sa mananci acum?!
- Uite, te-ai oprit din plans si acum razi…de ce razi?
- Ca nu mai imi vine sa plang, nu stiu de ce rad. Si de ce mi s-a incalzit nasul acum si mainile si picioarele?
- Pentru ca ai inceput sa razi suflet drag …
- Acum mie imi vine sa rad cand aud ca imi spui asa…
- Cand iti vine sa razi, razi! Cand iti vine sa plangi, plangi! Lasa sufletul sa vorbeasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu