joi, 13 noiembrie 2014

TERAPIA CRANIOSACRALA

SA CERI SI PENTRU TINE :)
E tare frumos sa primesti ce daruiesti.
Sa vezi ca ai nevoie si sa te prefaci ca ceri, nu e tocmai frumos pentru ce esti pe lumea asta. Sa constientizezi ca ai nevoie si sa ceri strigand cu fermitate pentru tine, e binecuvantarea pe care ti-o aduci primind ce ai cerut.

Sa te lasi purtat in interior ghidat de senzorial si extrasenzorial, poate sa te duca doar catre tine si din nou sa afli ca nimic nu apare intamplator si totul e asa cum trebuie sa fie si la locul lui asezat sau dereglat...Se va darama si reconstrui, sau se va construi din neant, sau se va transforma, sau se va evapora, sau, sau, sau si indiferent ce se va intampla, totul e asa cum trebuie sa fie.
Am ajuns azi intr-un loc de poveste sa "testez" sub forma clientului necunoscut :) ceva terapii. Si am primit ce cerusem in ultima vreme. Ca daca nu te ia cineva format de mana sa te aseze pe un pat la o terapie, ti se servesc si in alta forma, ca scuze ca esti acolo pentru altceva. Hi hi hi
In urma cu vreo doua saptamani scriam un articol pentru un site inspirandu-ma dupa scrierile unei terapeute si imi tot ziceam "dar ce la fix scrie aici, exact de cuvintele astea avem nevoie, ce faina trebuie sa fie ca terapeuta daca a scris asta" si azi am nimerit la terapeuta faina sa imi faca o terapie faina :)

Am mai scris o experienta dupa o terapie Craniosacrala. Acum dupa ce am tot ajuns la terapeuti diferiti, pot spune ca e diferita nu in functie de daruirea lui, ci de problemele existente in acel moment si de felul in care esti pregatit sa le constientizezi si sa le accepti. Suntem atat de capabili sa zidim in noi in plan emotional tot soiul de vrute si nevrute si atat de neajutorati cand incep sa ne macine si nu gasim cale de-a le vedea macar, apoi preferam sa le induram, fara sa stim ce e aia si de unde vine si a cui e si cine sau ce a pus-o acolo si
de ce doare. Ne intereseaza direct sa stim cum o facem sa dispara si gata am spus tot si am acoperit-o bine fara sa o vedem macar de unde vine, dar sa o mai si rezolvam.
Dupa constientizarile din timpul unei terapii, intrebarea oamenilor este adesea "Da si eu acum ce fac cu asta, ca am aflat ce e si de unde vine si mai departe?"
Eu mai glumesc adesea si zic "Ce faceai daca nu era deloc, daca problema asta nu ar fi existat?"
Mi-am zis si mie azi si raspunsul e LINISTE. Daca nu era deloc aveam liniste, ca eram in liniste inainte. Zicea un prieten drag ca e mai greu sa gasesti linistea din galagie, decat sa te trezesti ca stai mereu in linistea servita pe tava.
Terapia Craniosacrala te duce pe un drum unde te intalnesti si cu liniste si cu zarva mare si cu durere si cu mangaiere si cu iubire si cu nepasare, cu tot ce ti-ai oferit sau nu ti-ai oferit si ai nevoie si iti face cunostinta cu tine, cu tot ce consideri bun sau rau, rusinos sau de strigat in gura mare.

Multumesc Octavia!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu