miercuri, 2 octombrie 2013

Terapia este o poveste atunci cand terapeutul face parte din poveste

 
                                              Din nou la B'Attitude Spa - Evian les Bains...

Fiind sezon de toamna unde oaspetii vin necontenit, am reusit impreuna cu echipa B'attitude Evian, sa planuim un seminar scurt de doua zile. As fi zis prea scurt si ma intrebam cum o sa reusesc sa predau doua terapii noi intr-o echipa de terapeuti noi. Fara sa-mi dau seama, s-au nascut doua zile de poveste la spa.
Eu am avut timp in povestea mea sa vad cateva rasarituri si apusuri, sa trec pe langa perechi de indragostiti de varsta a treia plimbandu-se de mana pe malul lacului seara de seara, sa ma bucur de o vreme frumoasa de toamna calda, sa revad toate locurile dragi din care mi-am inceput calatoria ca trainer B'Attitude Spa, sa cunosc cativa terapeuti frumosi la inceput de drum.

M-am incalzit zilele acestea citind mesajele venite de la Evian:
"Nu stiam ca o terapie inseamna o calatorie..."
"Am descoperit in aceste doua zile, cat de frumos pot creea o poveste dintr-un masaj. In acest fel nu o sa mi se mai para obositor si o sa-mi doresc sa creez povesti la infinit."
"Am invatat sa iubesc intr-o terapie ceea ce nu-mi placea deloc sa fac pana acum."
"Am invatat sa simt inainte sa gandesc."
"Acum inteleg ca meseria asta m-a ales pe mine in acelasi mod in care eu am ales-o pe ea."

Stand cu acesti terapeuti uneori perioade asa scurte, simtim impreuna ca traim o poveste si ca timpul este totusi suficient incat sa traim profund povestea. Asta se intampla cand suntem prezenti cu totul in actele si activitatile noastre in acel moment. Asta se intampla cand exista deschidere totala din partea tuturor. Asta se intampla cand intelegem ca suntem liberi si libertatea inseamna manifestarea sinelui asa cum e, fara limite, complexe, frici. Cinci terapeuti, fiecare unic, fiecare si-a trait povestea in felul lui, fiecare o va impartasi mai departe in felul lui, fiecare va creea o alta poveste in felul lui. Asa cum viata este o poveste, fiecare clipa din viata poate fi o poveste, n-ea fost dat sa traim aceste povesti, depinde doar de noi cu ce le facem minunate si sa fie de trait la nesfarsit.

M-am intors, aveam cateva zile libere si fara un plan m-am trezit intr-un alt grup de terapeuti noi
intr-o minunata echipa spa. Si povestile continua :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu